Przyborniki, organizery biurowe
Przy zakupie organizera biurowego warto zwrócić uwagę na materiał, z którego został wykonany. Najczęściej to właśnie rodzaj tworzywa warunkuje m.in. trwałość, funkcjonalność oraz ostateczny wygląd przybornika. Obecnie z łatwością znajdziesz zarówno metalowe, jak i plastikowe czy szklane organizery. Każdy z materiałów posiada swoje zalety. Biurowe organizery wybierane są szczególnie ze względów estetycznych. Prezentują się one niezwykle elegancko, jednak w ruchliwym biurze często okazują się niepraktyczne. Wystarczy jeden gwałtowny ruch, by szkło rozbiło się w drobny mak. Przyborniki metalowe i plastikowe wykazują większą trwałość na upadki. Oba materiały są lekkie. Metal jest bardziej wytrzymały, natomiast plastik jest dostępny w większej gamie kolorystycznej. Kolejnym ważnym kryterium wyboru przybornika jest jego wielkość. Przeważnie jest ona warunkowana przez to, ile masz wolnego miejsca. Jeżeli pracujesz na małym blacie, wystarczający okaże się ogranizer z jedną przegródką, w której zmieścisz długopisy. Jeżeli dysponujesz większą przestrzenią, czekają na Ciebie bardziej skomplikowane przyborniki. W takim przypadku warto zastanowić się nad tym, jakie przedmioty chcesz tam przechowywać. Znajdziesz przyborniki z miejscem na samoprzylepne karteczki, a także z przegródkami na akcesoria kreślarskie. Standardowe modele posiadają po 3-4 przegrody, jednak w niektórych modelach liczba ta może być znacznie większa. Ponadto niektóre przyborniki biurowe posiadają ruchome przegrody, które przeznaczone są np. do przechowywania karteczek albo wizytówek. Ostatnim kryterium wyboru jest orientacja. Zdecydowana większość przyborników biurowych posiada pionowe ustawienie, ale znajdziesz także egzemplarze o poziomej orientacji. Utrzymanie porządku w miejscu pracy w znacznym stopniu wpływa na naszą efektywność. Zdecydowanie trudniej jest się skupić, w chwili gdy dookoła panuje chaos. Szczególne znaczenie ma wygląd biurka. Zdarzyło Ci się kiedyś, że nie mogłeś znaleźć długopisu, a potem okazało się, że pod stertami papierów kryło się co najmniej kilka sztuk? Na szczęście jest łatwy sposób na zapanowanie nad bałaganem. Pomocny okaże się organizer biurowy. Na co zwrócić uwagę przy zakupie przybornika? Zapraszamy na nasz krótki przegląd najważniejszych kryteriów wyboru organizera.


Szufladka na biurko OFFICE PRODUCTS, pol istyren/PP, A4, transparentna zielona
Cena
10,36 zł
18016011-02

Szufladka na biurko OFFICE PRODUCTS, pol istyren/PP, A4, transparentna czerwona
Cena
10,36 zł
18016011-04

Szufladka na biurko OFFICE PRODUCTS, pol istyren/PP, A4, transparentna niebieska
Cena
10,36 zł
18016011-01

Szufladka na biurko OFFICE PRODUCTS, pol istyren/PP, A4, transparentna pomarańczo
Cena
10,36 zł
18016011-07

Szufladka na biurko OFFICE PRODUCTS, pol istyren/PP, A4, transparentna żółta
Cena
10,36 zł
18016011-06

Przybornik na biurko Q-CONNECT na długop isy, z białymi karteczkami, przeźroczyst
Cena
16,04 zł


KF15852

Szufladka na biurko OFFICE PRODUCTS, PP polistyren, A4, transparentna fioletowa (k/10)
Cena
10,36 zł
18016011-09

Sorter do korespondencji Q-CONNECT Offic e Set, metalowy, 3 przegrody, srebrny
Cena
17,80 zł


KF00852